ISTIMEWA FEBRUARY

DAPATKAN PRODUK-PRODUK DARI TAPA SEQUEL PADA BULAN FEBRUARI 2009 INI DAN NIKMATI KADAR DISKAUN PADA 20% BAGI PESANAN 10 UNIT DAN KEATAS. PESANAN SAH MELALUI MODERATOR SAHAJA. TERIMA KASIH

Tuesday, October 7, 2008

CONTRACT MANUFACTURING (OEM)

Teras utama pemasaran adalah berasaskan produk herbaseutikal dan kosmeseutikal yang berkualiti dan memenuhi kehendak semasa. Aktiviti utama syarikat adalah memasarkan produk-produk utama di samping aktif dan giat menjalankan aktiviti kontrak pengilangan OEM. Aktiviti dan perkhidmatan lain yang dijalankan adalah konsultan produk kecantikan dan kesihatan, pendaftaran produk dengan Kementerian Kesihatan Malaysia, Herbs Trading, pemasaran, kontrak pembungkusan semula dan pembangunan agroteknologi.

Produk utama syarikat adalah berasaskan kepada aplikasi ekstrak lintah yang dipercayai khasiat perubatan yang sangat bermanfaat kepada kesihatan manusia. Melalui ujian dan analisis yang dijalankan, produk berasaskan lintah ini dapat membantu meningkatkan tahap kesihatan.

Aktiviti kontrak pengilangan OEM dibawah garis panduan GMP ini melibatkan beberapa produk berasaskan herba untuk penjagaan kulit seperti krim,masker, scrub, toner, gel, sabun, kapsule, sachet dan tea bag. Produk untuk penjagaan kesihatan dalaman adalah seperti pekatan minuman untuk wanita, kopi tenaga dan minuman pelangsing.

No comments: