ISTIMEWA FEBRUARY

DAPATKAN PRODUK-PRODUK DARI TAPA SEQUEL PADA BULAN FEBRUARI 2009 INI DAN NIKMATI KADAR DISKAUN PADA 20% BAGI PESANAN 10 UNIT DAN KEATAS. PESANAN SAH MELALUI MODERATOR SAHAJA. TERIMA KASIH

Friday, October 10, 2008

ABSOLUT

ABSOLUT-KOMPLETT-FREI.Produk penjagaan wanita yang dirumus khas untuk semua wanita yang mementingkan kecantikan dalaman dan luaran bagi kembalikan keremajaan, menyerlahkan penampilan serta bertambah anggun. Sesuai untuk wanita yang belum dan sudah berkahwin. THE NEW GENERATION OF WOMEN BEGIN...ABSOLUT!!!

ABSOLUT WHITENING DRINK + VITAMIN C

Whitening Drink + Vitamin C adalah satu produk pencerahan yang diproses untuk penjagaan dalaman. Gabungan Vitamin C dengan beberapa bahan lain yang bertindak sebagai agen pemutih yang menjadikan kulit anda lebih cerah, licin dan berseri tanpa kesan sampingan yang negatif.
W/M : RM 49.90
E/M : RM 52.90

ABSOLUT COLLAGEN + VITAMIN C

Mahu memiliki kulit yang lebih muda, putih dan sekata?
Absolut Collagen Drink plus Vitamin C diformulasikan dengan campuran ubi bidadari putih, kolagen dan vitamin c yang bertindak untuk melawan garis-garis halus yang timbul, kedutan, kulit kusam dan kulit tidak sekata yang berpunca daripada umur yang semakin meningkat, stress, pencemaran, serta terlalu terdedah kepada cahaya matahari. Penggunaannya akan mengembalikan keanjalan kulit dalam masa 3 minggu bagi melawan tanda-tanda penuaan dan kulit pra-matang di samping bertindak secara perlahan-lahan untuk mencerahkan kulit. Hasilnya kulit akan kelihatan lebih sihat dan lebih muda.
W/M : RM 49.90
E/M : RM 52.90

ABSOLUT CONTOUR BODYSHAPE DIET

Produk pelangsing biasanya menjadi jalan pintas untuk memiliki bentuk badan yang ideal. Namun, kebanyakannya mengandungi bahan kimia yang terlarang semata-mata
untuk melariskan jualan. Contohnya, produk yang mengandungi sibutramin hidroklorida. Sehubungan dengan itu, Contour Bodyshape Diet dirumus khas dan diformulasi secara saintifik untuk membantu semua golongan wanita yang mengimpikan bentuk badan yang langsing dan menarik tanpa ada kesan sampingan kerana ianya diadun dengan herba terpilih. Gabungan pelbagai ramuan yang berkhasiat seperti asam gelugor, jintan hitam dan bunga lawang dapat melancarkan peredaran darah, membuang angin dan membantu menghilangkan masalah lemak dan selulit.
W/M : RM 59.90
E/M : RM 62.90

ABSOLUT INTIMATE LOTION

Intimkan yang renggang…..Mesrakan yang suram… Itulah kata-kata yang kami janjikan daripada produk Intimate Lotion. Ramuan herba yang dicampurkan dengan ekstrak lintah serta gabungan herba seperti manjakani, kacip fatimah dan akar serapat yang digunakan dalam produk ini amat sesuai untuk wanita yang telah berkahwin bagi melancarkan peredaran darah, membantu mengetat dan memulihkan perkembangan tisu vagina, melindungi vagina daripada jangkitan kulat, dapat menyahbau serta mengelakkan kulit disekitar vagina menjadi gelap. Tidak dapat dinafikan kebahagiaan dan cara mengekalkan pasangan bertukar “arah angin” adalah dengan memastikan kenikmatan suami isteri berkekalan.
W/M : RM 29.90
E/M : RM 32.90

ABSOLUT ORIGIN DRINK

Absolut Origin Drink adalah hasil gabungan pelbagai ramuan berkhasiat seperti manjakani, ubi bidadari putih, kacip fatimah dan akar serapat. Dirumus khas untuk golongan wanita yang inginkan kepuasan maksima dalam aspek kehidupan iaitu tenaga dan aktiviti harian. Fungsi utama Origin Drink adalah untuk membantu mengetat dan menguatkan otot-otot faraj, membaiki tisu-tisu yang rosak selepas bersalin, melancarkan peredaran darah, baik untuk kesihatan rahim, mengurangkan kesakitan semasa haid serta merawat keputihan.
W/M : RM 55.90
E/M : RM 58.90

No comments: